Monday, March 30, 2009

shoping2-cold storage..

naz:kat umah tuh mkanan langsong dah x d.nk wat air sebutir gule pon  x d.
erwan:yelah2 naz,ptg kang kite g beli brg.aku byr(ini adelah perjanjian kerana iwan tumpang umah kami)
(so sgale mkn n minum kami d tanggung.tu pon kadang2 ja.hahaha)
naz:ok,kalo ko ckp cumtuh,aku on ja.

so balik dari last kelas tadi
iwan teros ja ajak aku beli brg
konon la nk tunjuk rase tanggungjawab.hahaha
so seperti bese g pinjam kelisa EN hapis(sory terpatahkan kuncinye)
mule2 ckp nk g pkns bangi,pastuh semua yg g ckp mhl(ecan.aim,erwan n aku)
so g la alamanda,carefour-cold storage.(nk jimat konon)
sampai2 ja,terus capai troli,masok carefour.
mule2 beli la brg ikot yg kat dlm list tuh(fik nagan aku yg tulis)
skali amik ko.meroyan soping aku dah sampai
semua barang aku hangkot
(erwan aku dah ckp,aku x nk ikot.ko ajak gak,kan dah menyesal)
mase soping tuh best la,teringat kat mak n bapak aku mase soping same2
skali time kire
total sume RM165.20
amik ko.
tetapi aku x kejam.aku tolong la erwan sikit.aim pon.( fik n ecan byr minggu depan)
so kami balik ngan riang hati
aku plak dlm hati kire duit.cukup x bln 4 nyh
hahaha

so.,ecan d snap2 gambo tadi
tgkla.


penuh gak kabinet dapur kami

nyh la yg kami beli
byk kan?

troli yg sarat ngan brg2
angkara aku.

sedang memilih nescafe kecil ke besar?

25 comments:

Mia Lara said...

stok bapak banyak. confirm2 seminggu je dah licin. ~

nazemy ibrahim said...

taw x pe mya
sekejap je tuh
esok bersih la
hahaha

AL-IRWAN FIKRI B ALMASA'UD said...

bapak ar..
banyak nyer!!!!
(acah2 tak tau)

AL-IRWAN FIKRI B ALMASA'UD said...

puaskan hati mu!!!!

nazemy ibrahim said...

irwan ade blog?
baru ke?
x lupe password?

KhA!RuL said...

bapak ar..
banyak nyer!!!!
(copy cmmnt org, nk main jgk)..

hehehehhe..

XD

afifahramli said...

membazir itu amalan syaiton..

ahaha~

nazemy ibrahim said...

ko nyh kerul
suke copy komen org
hahaha

to ppah
bkn membazir
tapi mmg kenyataan
tuh pon x cukup

ehsansniper said...

saper yang ambik banyak kene bayar lebih la..lalalalala..
haha

nazemy ibrahim said...

aik ehsan
cum nk lari dari nyr ja
hahaha

nazemy ibrahim said...

*nyr kepade byr

afifahramli said...

haha..

stuju ngn ehsan..

nazemy ibrahim said...

hahaha
ppah setuju?

sebenarnye ecan yg amik byk
kah7

afifahramli said...

tapela..

stuju ngn ehsan gak..
ahahah~

nazemy ibrahim said...

cett

knape org x nak setuju ngan aku?

Afeeqa said...

hamboi2.
byknyer jajan yg dye beli.
rs cam rugi je berhabis 100++ sbb bli brg2 cmtuh.

len kali bli brg basah skali.
msk kat umh.
jimat n baek toq kesehatan.
hehe.

*pesanan dari Dr Afeeqa.

;p

nazemy ibrahim said...

huhuu
yelah kakak feeqa
wiwiwiw

afifahramli said...

biarla..

ehsan kan penerima award dariku..
hahahaa

PoOhEm0 said...

no wonder la....

huhuhu

nazemy ibrahim said...

hahaha
aku pon terima gak
miah bagi

peep

afifahramli said...

peep tu mia je pnggil..

jgn sebok2..

nazemy ibrahim said...

hahaha

nk panggil gak
peep

afifahramli said...

sebok

nazemy ibrahim said...

hahaha

peep
comel pe?

afifahramli said...

sebok3..