Friday, March 13, 2009

kembali pulang


setelah sekian lame aku hilang kat blog nyh
skang aku dah kembali.
mcm sebenarnye nk cite nyh.
firstly,pasal aku masok wad
mase tuh aku takot gile
ingat nk mati dah
tapi slamat la aku ok ja
time tuh,hanye tuhan je taw
dengan keadaan aku yg berwayar sane sini
dah mcm org nk g bulan
aku disah kan mengidap medcine failure.
o in malay salah mkn ubat la
semua nyh pasal aku demam la
i went satu klinik tuh,
in my tempat,dye d bagi satu injection
n i x taw ape makne nye injection
when i cure from fever
my body always sweat eventhought
my body is cool
i feel unstable
i went to the clinic again
n the clinic cuold not do nothing
so i need to go to the emergency
at hospital.
arghhh,mase nk g tuh,berat glew kaki melangkah
x suke hospital.
sampai2 ja
doktorr tros masokkan tiub dari hidung ikot mulut masok ke perut
utk bwang sume darah kat perut .
bcos of the medcine failure
it effect my stomach
usus bedarah n kat hospital i berpuase slama 4 hari
x bole langsong mkn n minum
sedyh glew

skang i feel better
i pon dah sue klinik tuh
hehehe
kalo menang i kaye.
wiwiwwi
lain kali taubat nk masok hospital
sumpah,lain kali x yah la sakit
kalo nk mati,mati jelah teros
wiwiwiww.
i nk share gambo ckit 
mase i kat hospital






salah satu wayar ditangan
ngilu apabila nk masokkan ubat


merane seketika

tiub yg menyakitkan



4 comments:

fikri FAUZI said...

perghhh...
gile kesian kau kmasuk wad..
T_T

nazemy ibrahim said...

peh
mase nyh
aku sedeyh glew la
rase nk nangis doe
sakitnye x terkate

Ateeka Rasid said...

wow. kesian ko. aku pn berharap yg aku takkan masuk wad gak. huhu. wire wire kat hospital tu serius scary dowh. dlm otak aku just fikir "kalau masuk wad tu utk org yg dah nak mati je" hoho.


p.s: tp time bersalin tu mmg takleh elak la kan. hehehe

-teeka

nazemy ibrahim said...

tupon kalo ko kawen la teekah
hahaha