Tuesday, March 31, 2009

award2 yg mya bagi?aku nk duet.


award dari miah aka penguin aka ndek.
hahaha



arahan :

1. Copy badge “2008/2009 Cute’s Award” at my blog
2. Link/ceritakan kembalisiapa yg memberikan award ini kpd anda
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
4. Pilih 5 penerima award yg lain dan nyatakan nama mereka
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen menyatakan mereka telah di tag.



[Mia's+Snap007+(2).jpg]

Nurul Amira binti Ngah
selalu panggil mya or mia
(bini taiko cheng.hahaha)

sengal kadang2 penyayang,kuat tacing(suke naik tingkat 4),
suka sgt pukul badan org.kurang tinggi tapi manis ada.
comel dan agresif,makan selalu x habis.
selalu bersendirian,dan sentiasa menemani saye.
kawan baik dye tasha(bisu),peah(i like),ezzy(hp mane?),ija sponche.
asal kuantan.baru beli hp baru.
kenal mase sem 1(mtaf),salh seorang penyimpan secret saye.

10 fakta tentang aku?jap nk tipu ke jujur nyh.hahaha

1.suke membahan org,x kire kenal ataupon x.
2.shopaholic dan x kesah ape2 pon.janji cantik.
3.selalu bergaduh ngan erwan.geram gile kat dye(slalu r*** aku)
4.syg kat mak n ayah serta adik beradik aku.
5.suke membebel,x kire tempat,sampai mya pon rimas
6.suke gelak yg sgt kuat,sampai satu dunia dgr..mesti malu kalo lepak ngan aku kan?
7.kawan2 la tempat melepaskan kasih syg..sebab x d lagi org tersayang
(bapak klaka ayat aku)
8.syg sgt kat roomate aku(fik)sebab slalu bagi aku lagu baru.
housemate aku gak mahupon  pendatang yg halal ataupon haram.
ecan(halal)erwan.aim.haikal(haram)
korang rock(i can't live without you)
apis dan fad totallyblossom syg(dua2 caring)
dud only brother that i have here(so responsible)
kepade ank dare 3 serangkai kat ilmu tuh
u are totally i luv too
ecah(yg slslu bersame tikus),kikin(yg hari2 nk usik aku) n lily(slalu gaduh nagn aku.hahaha)
(5 trusted person aku)syg kamu sgt2
9.x kesah org nk ckp pe pon.janji aku x dengar.kalo aku dengar.aku chill suda.
pekakkan mate,butekan telinga
macam apis ckp kat blog dye sincerity.
10.sgt syg akan mya.dan x kan pernah sakitkan hati ko.hahaha
btol sumpah nyh.demi ***

pemegang award immunity goes to

1.fikri rahmat md fauzi
=stylo bergaye,mudah tersentuh(fragile),syg sgt kat STAR dye.
2.hafiz roslan
=paling stylo yg aku taw(rambut),masuk nyh ko dah kene tagg 3 kali.hahaha,sgt pendiam,tapi bile bersuara,bpk klaka.
3.al-irwan fikri al massa'ud
kpale otak sewel,slalu kene lempang ngan aku,muke gangster tapi takot kucing.hahaha
4.kakak teekah
kawan dud.uniten gak.ade kete power.baik dan x sombong,sgt kalaka dan kelam kabut.
5.hailkalastar
hero dunia remaja.ramai peminat woo.kat uniten ade 2 org suke kat dye iaitu(aku dan aku)hahaha
slalu melancong luar negare,anak manje?,pendiam dan rambot baru iron.









9 comments:

KhA!RuL said...

pekelancow bnda ni??

nazemy ibrahim said...

award la
ko nk ke
amik la wat

aku tagg ko

fikri FAUZI said...

"pemegang award immunity goes to"
da cam OIAM plak.
hakx2

3.selalu bergaduh ngan erwan.geram gile kat dye(slalu r*** aku)
*raba kan.astagamaga. LOL

8.syg sgt kat roomate aku(fik)sebab slalu bagi aku lagu baru.LOL
hak3s

fact bout mia sume betul.
hak3

KhA!RuL said...

sumpah,
xphm dowh bnda ni..

XP

nazemy ibrahim said...

ko kene bace leklok.
khairul




to fik
jgn la ckp terang2 psal iwan
kau mmg syg ko ape?
utang 14 hinggit bayr!!!
hahaha

. said...

Thx 4 tis AWARD. ^^,

nazemy ibrahim said...

oka2
apis wat taw

Ateeka Rasid said...

hoi hoi. kelam kabut? mana ko tau aku kelam kabut?? cis. cmne ko leh tau ni. hanya family aku je yg tau secret nih tau.. lol.

nazemy ibrahim said...

teekah
hahaha
aku pon family ko gak
ko je x pasan
hahaha