Tuesday, March 17, 2009

class cancel

selasa,17 mac 2009
sepatutnye aku ade satu kelas ja
iaitu matf175,9-11 am
tapi semalam lecturer aku yg comel tuh ckp kelas cancel
melonjak kegembiraan la aku dan kwn2 sealiran dengan aku
jadi tadi aku bgn pukul 12 lebey tgahari
balas dendam sebab mlm semalam kiteorg overnite kat cyberjaya
bgn2 ja,sume tgh tgk one in a million ulangan
aku join la,x lame lepas tuh iwan lak ajak kemas umah
aku kemas la ckit2 
tapi yg paling teruk iwan ngan fik la
wiwiwwi
sumpah apartment kiteorg bersih
cum ade maid
hahaha
so pas kemas,perut lapo glew
mesej apis ajak mkn kat upten
dah mkn sume,nk balik
ehsan lak wat hal
nk bwk moto,tapi mangga kat brake disc x bukak
sengal,pastuh jatuh.
slamat x kene bdk kecik yg comel kat tepi tuh
pastuh dh ok sume
balik n terus tido balik
wiwiwiwwi

2 comments:

fikri FAUZI said...

hahaha..
iwan rajin gile hari ni.
tu la.
nasib baik budak kecik tu tak arwah tadi.
xP

nazemy ibrahim said...

huhuhu
iwan mmg rajen
sebab dye tumpang umah org
kah6
dah a x bayar duit umah
pastuh dok free
cum tuh ja
wiwiwiwi