Sunday, April 5, 2009

tagg again by amin.

nampak nye amin telah membalas dendam,dengan mencampakan taggednye ke dalam blog aku
hahaha
ko tgk nyh jawapan bernas aku amin
hihihihi

1. Bekas kekasih saya adalah :
- seorang yg bercite2 utk jadi nurse

2. Saya sedang mendengar :
love story(taylor swift)

3. Mungkin saya patut :
berhenti mkn dan bercakap?

4. Saya suka :
bermain,berlawak dan makan.

5. Sahabat-sahabat baik saya :
seperti yg telah d nyatakan.
anda taw kan amin?

6. Saya tak paham :
kenape adenye pizik.

7. Saya kehilangan :
my old bestfriend(hope god bless him).

8. Ramai yang berkata :
"aik marah betul."

9. Makna nama saya :
pokok rendang yg subur.

10. Cinta itu adalah :
love.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
x phm soklan nyh!!!

12. Saya akan cuba :
untuk memiliki sebuah nikon d80 n iphone 3G.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever la.

14. Telefon bimbit saya :
bese ja.nokia.

15. Bila saya terjaga dari tidur :
haikal dah siap mandi..geramnye.

16. Saya paling meluat apabila :
org wat x peduli ngan aku.walaupon x suke just say hye pon x pe.(mcm la aku nk tgo sgt)hahaha

17. Pesta/Parti adalah :
release all my tension

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
hamster jiran mak aku nye adik.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya :
16-22

20. Hari ini :
nk tido bgn je nk tepongtelorkan aim.hahaha.

21. Malam ini saya akan :
wish epy besday kat aim ngan siapkan cmpf.

22. Esok pula saya akan :
makan kat upten.hahaha.

23. Saya betul-betul inginkan :
sebuah kereta.

24. Ketika anda melihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
bese ja.sedikit gemok.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
mall la.soping3

26. Makanan Barat atau Jepun :
Makanan Barat...

27. Bilik yang terang atau gelap :
mane2 bole.janji best.

28. Makanan segera adalah :
buah hati saye.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
fik asal name myspace ko ade "ferry".

Bloggers untuk ditag seterusnya.. Jeng3..
1.fik
2. apis
3. mya
4. tyrex
5. teekah

4 comments:

aminsahari said...

yuhuu..
hehe..
mane dew bls dndam..
tu bru 29 soklan..
pas neyh aku tag ko dgn 99 soklan plak..
huhuhu..
keep viewing..
nice!! =)

Ateeka Rasid said...

adek nazemy, i'm on my way mbwt tag adek. lol XD

nazemy ibrahim said...

ameeen:hahaha
mmg susah soklan anda nyh

kakak teekah:rasenye dah 2 tagged kakak x wat
kikiki
sila jelaskan ya kak?

. said...

ouh im tagged..xpasan lak name ade disitu.koh3.