Tuesday, April 28, 2009

first time dapat tagged dari teekah..

selalunye aku yg bagi,ko lak yg bagi aku..hahaha


Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?
my friends..xoxo..lol xD..they so important to me..

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
nokia 5800 express music.

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
kahwen?teekah aku x nk jawab..x sedia lagi,,hahaha

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
saye single..

Adakah kamu dilamun cinta?
lebih kepada dilamun cinta tak berbalas. lol. :P
(jawapan kite same)

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
tropic corner..restoren kan?

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku notes..

Apakah nama penuh kamu?
mohd nazemy bin ibrahim

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
mak.

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
ntah la.aku x nk jumpe sape2..

Sebutkan 7 sabahat PALING rapat dengan anda?
ala sahabat kalo anda bace anda tahu..
"EMELDAHF"

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
d uniten ye,d rumah mesin panasonic mak aku.

Tempat yg paling seronok kamu mahu pergi?
paris.

5 perkara tentang org yang tag kamu
nurateekah @ kakak
  • baik n senyap je.
  • berkredibel dan bijak.
  • suka sangat ngan everything about Korea.
  • sgt lucu tyme dye berjalan.
  • dye nk ajar saye fizik..

8 perkara yang kamu sangat gilai?
  • shoping
  • handphone
  • food
  • bwk kereta laju XD
  • money
  • bercakap
  • myspace
  • facebook

1 comments:

Ateeka Rasid said...

oit. oit. ni yg nak tak puas hati nehh.

1. apsal plak aku suka Korea? aku suka everything psl Jepun okay? XD

2. lawak sangat ke aku jalan? haha. mgkin aku jalan laju. tp. tp. tp. :{


haha.. just joking.. takesah la pe org nak ckp. janji aku bahagia XDD