Tuesday, April 14, 2009

memo utk hari ini

14 april 09,khamis
as usual,weall had a class at 9 at coit until 3 pm
what the pack of class
hehehe
so tadi mase nk sarapan,aku telah wat keje gile
dengan menaiki kereta,tapi masok d bonet..hahaha
kereta kenari ecah (BJS 42) jadi mangse aku
hehehe
tapi panas x terkate la
hahaha
so g n balik pon aku still dok kat bonet.
pastuh g coit,siapkan math nye keje yg tertangguh seminggu..
hahahaha
mcm perkare blaku kat sane
-membahan aim,muke pecah tingkap
-menenangkan ecah yg sakit perut
-main kejar2 ngan lily
-baring n tido d sofa level 3
hahaha..cum kanak2 aku nyh
so kelas start as usual n masok la
tapi kelas fizik beri aku semangat
sebab test aku dapat 3 half
bapak gembira aku,slalunye 0 or 1
erwan x g kelas doe
tujela yg mampu
hehehe
so kelas pon habis
kami balik dalam keadaan penat dan letih..
kesian kan?
hahaha
so sampai je apartment,aku n yg lain2 teros je tenggelam d katil 
oh my gosh,sedap tido
sampai maghrib aku terlena
so bgn dgn dgr beberape org d rumah jerit perkataan "LAPO DOE"
so aku pon bgn on9 ms n fb
tengah dok melayan bdk2 rumah yg happening nyh
tepat je kol 9 turun mkn kat upten
sempat gak la:
-membahan lily dan fik
hahaha
-membeli penyebab cancer bersame lily
-melihat kekasih lame mkn ngan org lain(hahaha..tipu ja)
so balik apartment
on9 on9 on9 on9 on9 on9
till now
hehehe

p/s:sumpah aku merapu..tahap kebosan yg tinggi n rase x ngatok penyebab entry nyh d post
kah6
harap korang bace..jgn kutuk2
hahahaha

3 comments:

PoOhEm0 said...

xmengutuk but nk mengata..

hahahaha

Afeeqa said...

haha!

mmg agk merapu.

xde awek ke kat sne?

nazemy ibrahim said...

x d feeqa
u jela
bole?