Saturday, April 11, 2009

sepetang di segamat


semalam jumaat,aku bgn seperti bese
sebab ade kelas jam 8 iaitu fizik.
so tgh2 aku siap,fik jerit
"argghh kelas cancel"
dalam hati aku perkataan maki terhadap lecterer bercampur baur
hahahaha
pastuh haikal n erwan mintak tlg anta g subang
act aku pon nk kuar nk cari jpj,coz nk renew lasen p aku kepade permanent lesen
so aku tpon ecah,ecah ckp d klas
ok aku ckp lpas klas
pastuh telepon bimbit lily telepon hp aku
ckp ley g skang,klas dyeorg pon cancel
pastuh aku tros je la g
sampai subang,haikal blanje breakfast
tq haikal
lepak umah dye,sementare summit bukak,sebab fik kirim tiket achuleta
so mase tunggu tu kami karoke
so pas sume dah settle kat subang.kami hantar haikal
n mase ondway nk anta erwan
timbul idea bernas aku nk balaik kg aku
sebab aku cari jpj x dpon kat area sini
so aku ajak sume yg ade dlm kete.
sume kate ok,erwan pon tros la masok highway utare selatan.
perjalanan kami bermule
mase lam kete tuh so happy
early la.tapi dah lame2 sume penat tido
kesian kat erwan yg kene drive g n balik
hhahahaha
sampai je tros aku wat lesen n balik umah aku mkn
pastuh kuar g merayap,jejalan kat segamat bawak dyeorg sume
pastuh kami balik around kol 6
ingat nk blik mlm,tapi takot x sempat,sebab erwan ade futsal.
so aku d sikit gambo nk share kat bawah:

melepaskan strees d rambot erwan.hahaha

taman rekreasi d segamat.
santek sume

yeah3.erwan sengal.
paling comel aku lah
hahaha

pabila ecah x bule bukak mate
erwan mcm org gile.
huhuhu

ecah kene lindung sebab lily tetibe interframe

jejalan sambil gambo
naz pandang depan(lily ckp)

umat paling sengal sekali.
sume keje gile d segamat didahului oleh beliau
hahaha