Wednesday, December 31, 2008

tag apis roslan

diz time aku d tagged oleh en hapis roslan sempoi nyh
tapi aku baru nk wat
so apis bace taw

1.Anda rasa anda hot?
x biase je..hot time jln kaki g klas je..wahaha

2.Upload gambar kegemaran anda.


3.Kenapa anda suka gambar ini?
first time naik buaian..best giler..

4.Bila kali terakhir kamu makan pizza?
baru jewk aritu nagn mak aku..6 hari lps

5.Lagu terakhir yang kamu dengar?
st12-puspa putuskan pacarmu..best giler

6.Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?
Piki nak beli phone nokia n85 ke 5800 express music..konpius

7.Selain nama kamu sendiri,apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?
mok..abg aku slalu kot panggil aku

8.Tag lagi 4 orang
xnak
tagGed
sape
sape

9.Siapa orang nombor satu?
no komen

10.Katakan sesuatu berkenaan orang nombor empat.
comel

11.Bagaimana pula orang nombor tiga?
suke nangis

12.Siapakah orang nombor dua?
kuat makan

1 comments:

Haikal Ramlee said...

mok tue ape?
mop lantai eh.
haha
lol
XD